مقالات دوربین مدار بسته

دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان

بهتر است بدانید که برای ثبت تصاویر پلاک وسایل نقلیه از دوربین مداربسته ویژه ای تحت عنوان دوربین پلاک خوان استفاده می شود. این نوع از دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که پلاک خودرو ها را به خوبی تشخیص داده و شماره آن ها را به صورت جداگانه ثبت می کنند

دوربین پلاک خوان چیست :

دوربین های با قابلیت پلاک خوانی در فروشگاه اتحاد سیستم، دوربین های مداربسته تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.

کاربرد دوربین تشخیص پلاک :

تجهیز سیستم های ترافیکی توسط دوربین های تشخیص پلاک امکان تجزیه و تحلیل و ضبط پلاک وسایل نقلیه را در هر شرایط چالش برانگیزی اعم از آب و هوای بد، سرعت بالا و مشکلات مربوط به تداخل نور چراغ ماشین ها میسر می سازد.

این دوربین ها زمانی که با نرم افزار پلاک خوان تلفیق شوند قابلیت شمارش خودرو ، کنترل تردد خودرو ، باز و بسته شدن درب ورودی و خروجی و موارد دیگری از این قبیل کاربرد دارد.

امکاناتی که دوربین های مداربسته پلاک خوان ارائه می دهد :

  • امکان اتصال به سیستم راه بند فیزیکی و مدیریت ورود و خروج
  • امکان جستجو در پلاک خودرو ها بر اساس شماره پلاک ، تاریخ ، زمان و …
  • امکان تعریف لیست سیاه برای خودرو های سابقه دار یا دارای مشکل امنیتی
  • امکان محاسبه مدت زمانی که خودرو در یک منطقه حضور داشته : مناسب برای پارکینگ هایی که بر اساس میزان توقف خودرو ها هزینه دریافت می کنند
  • دوربین مداربسته تشخیص پلاک با رزولوشن بالا است

دوربین مداربسته پلاک خوان چطور عمل می کند :

مکانیسم دوربین پلاک خوان به این صورت است که تصویری را که دریافت کرده است ارزیابی می کند و با توجه به الگوریتم های پردازش تصویر در شرایط مختلف پلاک وسیله نقلیه را ثبت می کند.

مکانیسم دوربین تشخیص پلاک :

دوربین های مداربسته تحت شبکه امکان استفاده از نرم افزارهای پردازش تصویر را برای شما فراهم می آورند. نرم افزار های دوربین تشخیص پلاک به شما این امکان را می دهند که پلاک تمامی خودرو های وارد یا خارج شده را در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری کنید.

از این طریق شما میتوانید حتی ورود خودرو هایی که دارای پلاک غیر مجاز هستند محدود کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *